Incredere

Stiti povestile alea de iubire sublime, perfecte la care toate femeile viseaza? De ce oare reprezentantele sexului feminin sunt atat de naïve?

Cel putin in opinia mea acele povesti erau ok cu mult timp in urma cand fata lui x era promisa baiatului lui y la varsta de n ani. Cred ca sincer mi-ar fi placut sa traiesc intr-o epoca de genul ala, cel putin nu as fi avut indoieli in privinta singuratatii la batranete. Da, da, da, o sa credeti ca iar ma plang, dar destul de ciudat nu o fac. M-am relaxat cu ideea ca daca e sa fie va fi si daca dragostea nu a fost facuta pentru mine cu siguranta cariera nu o sa ma ocoleasca. Totusi e ciudat cum o femeie care se daruieste din prima noapte unui barbat cunoscut in club se viseaza cu el peste 10 ani, cu familie si copii. Majoritatea femeilor din ziua de azi pretind ca ii acorda incredere partenerului si ca ii ofera libertatea de care are nevoie. Aici ajungem la barbatii care sunt atat de naivi incat sa le creada. Cel mai frumos e ca ei nu isi dau seama atunci cand merg la baie ca prietena mai verifica lista de mess, cand sunt la dus agenda si mesajele din telefon si uneori daca are cea mai mica indoiala  femeia il urmareste cu niste nervi de fier o zi intreaga. Pretindem a ne intelege unii pe altii dar nu o facem, pretindem a avea incredere, dar nu avem , pretindem ca suntem deschisi la minte cand avem ochelari de cal.  Si ne mai intrebam de ce rata divorturilor la persoanele pana in 35 de ani e in crestere…

7 thoughts on “Incredere

  1. De ce sunt femeila naive si cred in povestile alea sublime de dragoste?! Pentru ca se uita la prea multe telenovele :))

    Opa, deci iti plac chestiile aranjate :)) E foarte usor, gasim pe cineva imediat care sa sa te “promita” altcuiva :)) Eventual sa te duca si la Arabia la el acasa :))

    Deci asa faceti?! De acum, cand ma duc la baie imi iau si mobilu’ si calculatoru’ dupa mine, sa fiu sigur ca nu va uitati prin SMS-uri, mailuri sau alte chestii :))

  2. Da?! Zici tu ?! Nu cred :)) D’aia am coduri peste coduri la telefon :))
    Glumesc acum, eu am un singur cod, da’ am un prieten care are cod la YM pe iphone :))

  3. Au contraire, e un “baiat” care are chestii de ascuns …
    Eu nu am nimic de ascuns…
    Cat despre neuroni, prefer sa mi-i pastrez decat sa ii trezesc aiurea😛

  4. eu ii am treji tot timpul din pacate :)) nush cred ca as fi fost mai ok un pic mai tampitica :))) mi se pare ca-s prea desteapta

Leave a Reply

