Partea a3a

Va mai exista oare si a4a? Inca ma gandesc serios la acest lucru si doar timpul va decide daca seria de intamplari va urma sau nu.

Septembrie, octombrie, noiembrie, decembrie si ianuarie. Zile intregi, nopti complete, luni nesfarsite ii desparteau pe amandoi. Ea isi dorea foarte mult sa-l vada, el mai putin. Daca nu ar fi fost anumite circumstante care sa-i aduca impreuna probabil pana in ziua de azi ramanean la stadiul de messenger, telefon si cam atat. Venise vremea ca ea sa-i marturiseasca ceva lui – nu stia cum sa-i spuna adevarul. Statea nopti intregi si se gandea care ar fi fost cea mai potrivita metoda de abordare si ajunse la concuzia ca mesajul e cel mai adecvat. Bineintes veti vedea in continuare ca nu a fost alegerea cea mai buna, dar era cea care ei i se parea cea mai potrivita. Se hotari in sfarsit sa isi recunoasca adevarata identitate.

“Buna bebe. Stii as vrea sa-ti spun ceva, dar nu vreau sa te superi se poate?”

“Spune. Ce e?”

“Pai vroiam sa stii ca am mintit cu multe lucruri de cand vorbim si imi doresc sa stii ca esti primul meu prieten…”

“Vrei sa zici ca tu nu ai mai avut pe nimeni inaintea mea?”

“Da.”

“Adica m-ai mintit?”

“Da”

“Doamne cat de naiv am putut fi ca te-am crezut. M-ai luat de prost si ti-ai batut joc de mine in tot acest timp, iar eu mi-am deschis sufletul in fata ta.”

“Nu e chiar asa. Sentimentele mele pentru tine sunt nechimbate.”

“Nu pot sa cred ce naiv am fost.”

Cu fata in perna se chinuia sa adoarma printre lacrimi. Ii facuse rau o stia bine, dar acum nu mai putea da inapoi. Ii spusese adevarul si era doar decizia lui daca va mai vorbi cu ea sau nu. Incerca sa ramana calma si sa adoarma, dar nu putea. Sufletul ei nu era impacat cu ceea ce facuse. Demonstrase ca nu avea constiinta daca reusise sa-l minta pe el si sa-i vanda iluzii aproape un an intreg. Gresise dar faptul era consumat. Ea nu putea intoarce timpul inapoi si chiar daca ar fi putut probabil ar fi facut exact la fel, aceleasi conversatii si aceleasi minciuni, iar si iar indiferent de numarul de sanse care i s-ar fi dat sa o ia de la capat.

Doua zile nu vorbira deloc unul cu celalat. A treia zi ea incerca sa-l abordeze.

-Buna…

-Buna.

-Ce faci?

-Bine.

-Nu vrei sa mai vorbesti cu mine?

-Nu vezi ca vorbesc? Ne vom limita totusi discutiile la banalitati.

-Daca asta vrei…

-Asta ti-ai dorit tu daca ai reusit sa ma minti atata timp. Ce credeai ca se va intampla? Ca voi fi extrem de incantat cand voi afla adevarul?

-Nu m-am gandit la asta decat atunci cand am vazut ca totul trece la alt nivel. La inceput am crezut ca e doar un joc si nu mi s-a parut ca fac ceva grav, dar apoi…

-Faptul ca nu ma cunosteai si faptul ca eram atunci la un anumit nivel nu insemna sa ma minti. Din tot ce am vorbit noi doi eu nu ti-am spus decat adevarul. Asa cum m-am descris asa sunt. Dar tu? Ai mintit tot timpul si esti total diferita decat asa cum te descrii.

-Imi pare rau…

-Parerile de rau nu ajuta la nimic in aceasta situatie.

Zilele treceau, iar ei purtau aceleasi discutii banale. Erau tot mai distanti unul de celalalt, mai ales el fata de ea pentru ca ea tinea la el in continuare si era atasata cu totul de aceasta relatie mai mult sau mai putin plantonica.

Era 13 ianuarie putin peste miezul noptii, ea dormea deja si telefonul suna insistent. Se uita pe ecran – era el – raspunse imediat.

-Buna dimineata bebe ce faci?

-Dormeam, spune ce s-a intamplat?

-Vroiam sa stiu daca pot veni vreo 3-4 zile la tine.

-Cand?

-Pai am tren intr-o ora…

-Bine atunci. Te astept sa vii. Suna-ma cu 10 minute inainte sa ajungi si vin si te iau de la gara.

-Bine bebe. Somn dulce sa ai. Ne vedem dimineata.

-Pup.

De unde somn? Ii trecuse instant. El venea la ea si ea era fericita. Nu era fericita – era in culmea fericirii. El la ea. Urma sa-l vada in cateva ore si probabil sa-l sarute. Nu se gandea totusi prea mult la asta si incetul cu incetul pica intr-un somn adanc pana avea sa ajunga el.

4 thoughts on “Partea a3a

Leave a Reply

