Ce sunt eu – ce ar trebui altii sa fie

Si inca simt alb negru desi vad viata in culori. Incerc sa ma gandesc de ce uneori e asa greu sa depasim unele momente si totusi nu gasesc un raspuns. Stii perioadele alea cand simti ca te scufunzi si nu gasesti o mana sa te scoata la suprafata?

Stii momentele in care te simti in plus oriunde te-ai duce? E greu sa traiesti cu sentimentul ca nu te-ai nascut la momentul potrivit, ca nimeni nu are nevoie de tine si cel mai greu e sa constientizezi ca de fapt nici tu nu ai nevoie de nimeni. Iti esti suficient tie si nu mai ai nevoie de tine. Poate ca singuratatea nu e un lucru bun, mai ales cand te simti confortabil stiind ca iti place, dar ce poti face sa te schimbi? Eu una sunt de parere ca nimeni nu se schimba, Purtam doar masti de sticla, vorba lui Paler, care avem grija sa le mentinem o anumita perioada pentru a le fi bine altora… dar noi cand mai traim? Cand invatam sa avem grija de sufletul nostru. M-am saturat sa fiu cum vor altii, m-am saturat ca lumea sa aiba asteptari de la mine sau sa mi se spuna ca pot mai mult. Stiu cat pot, dar poate ma simt bine asa cum sunt acum si nu-mi doresc altceva sau poate imi doresc ceva cu totul diferit. De multe ori stau si privesc in trecut si imi dau seama tot mai mult ca am gresit momentul in care am ales ce sa fac. Am tinut cont prea mult de ce mi-au impus altii si chiar daca intr-un final am ales ceva ce credeam ca-mi place mi-am dat seama ca nu a fost chiar asa. Desi sunt la jurnalism, mi-ar fi placut sa fac ceva pentru a vedea lumea zambind. Din pacate prea multi uitam sa mai zambim si totusi, mi-as fi dorit sa fiu actrita, dar nu orice fel. Oh nu… As fi dorit foarte mult o specializare in teatru. E mult mai frumos sa faci o persoana sa zambeasca pentru cum poti fi tu pret de cateva minute. Stiti filmele? Bineinteles ca le stiti. In opinia mea un actor de film niciodata nu va fi la fel de complex cu unul de teatru. In fata camerei repeti o scena si de 300 de ori ca sa-ti iasa bine, dar la teatru? Expui pe moment. Daca in secunda cand trebuia sa faci persoanele din fata sa zambeasca nu ai facut-o e un esec. Poate pentru unii astea sunt aberatii, dar pentru mine e important ceea ce simt. Am vazut recent o piesa de teatru cu 2 actori. Ce e drept scenariul mai mult decat ok, dar actorii? Nu pot sa spun ca nu au starnit zambete, dar nu au facut-o atunci cand trebuia. Stiti ce am observat? Uneori lumea rade la o piesa pentru ca rade cel de langa nu pentru ca el ar simti ca e ceva amuzant.  Eram cu o prietena in stanga mea ce e drept ea se amuza copios, iar eu radeam pentru ai face ei pe plac nu pentru ca as fi simtit ca asta trebuie sa fac. Nu stiu despre ce e acest articol. Ar putea fi despre ce mi-as dori eu sa fiu sau despre ceea ce altii ar trebui sa fie.

2 thoughts on “Ce sunt eu – ce ar trebui altii sa fie

  1. Vreme trece, vreme vine,
    Toate-s vechi şi nouă toate;
    Ce e rău şi ce e bine
    Tu te-ntreabă şi socoate;
    Nu spera şi nu ai teamă,
    Ce e val ca valul trece;
    De te-ndeamnă, de te cheamă,
    Tu rămâi la toate rece.

    Cauta Adevarul , si El te va gasi pe tine.

Leave a Reply

