Te-ai gandit?

Si te-ai gandit ca uneori ceilalti nu te inteleg? Ca poate nu te incadrezi in lumea asta? Te-ai simtit in plus acolo unde cand nu esti toti iti simt lipsa? Inevitabil o simt si simt ca nu imi gasesc locul. Singuratatea ma apasa, dar alaturi de ea ma simt bine. Simt cum plang si cum alte lacrimi isi fac loc in ochii mei.

Nu de putine ori m-am gandit ca sunt ceva mai greu de suportat, nu de putine ori m-am gandit ca locul meu nu e pe lumea asta. Sunt momente dupa care altii ar tanji, iar eu care le am le refuz. Ca femeie iti doresti pe cineva aproape, sa te iubeasca, sa te inteleaga, sa te respecte. Ei aici vine dezamagirea. Am avut pe cineva care m-a iubit mai mult decat s-a iubit pe el insusi, m-a inteles mai mult decat ar fi putut-o face altcineva si m-a respectat ca pe un portelan fin si de valoare, iar eu, aceasta am renuntat la tot pentru singuratate. Iubesc singuratatea si momentele in care nimeni si nimic nu ma poate deranja. Nu stiu cat este de normal sa fac asta sau nu, dar asta simt ca imi doresc. Vreau sa fiu singura, departe de tot sa gandesc doar pentru mine, sa simt doar pentru mine si sa ma bucur de anumite lucruri in singuratate. E ciudat dar am inceput sa detest momentele in care cineva interfereaza cu spatiul meu. Si cazi si te scufunzi si te simti neinteleasa de cei din jur si te intrebi: unde e problema? Si nu o gasesti desi in adancul sufletului tau stii ca tu esti problema. O persoana nascuta intr-un an nefavorabil, un ev pe care nu l-ai dorit si te gandesti foarte serios ca ti-ar fi stat mai bine intr-o epoca trecuta. Si astepti momentul in care sa vrei cu adevarat pe cineva langa tine, sa-ti doresti si sa-ti placa sa fii iubita. E ciudat ca uneori ceea ce isi doreste oricine nu e si dorinta ta. E si mai ciudat sa stii ca esti o persoana ciudata, care nu se incadreaza la un tipar. Culmea e ca persoanele din acele tipare isi doresc reversul nestiind ca uneori devine foarte greu sa faci fata unicitatii. E greu sa vezi ca toate persoanele pe care le iubesti le indepartezi, e greu sa vezi ca esti egoist, ca te simti superior cand poate nu esti. Cel mai frumos e ca singura ta liniste e singuratatea. Sunt momente de liniste pe care unii si le doresc nestiind cat de greu pot fi de suportat.

Ma simt prinsa intre 2 luni, intre azi si maine si as vrea sa mai raman doar o noapte pe acest pamant. Cu toate acestea maine e o alta zi careia trebuie sa-i faci fata, o alta viata care se va sfarsi o data cu apusul unui soare ce iti sta alaturi si cand ti-e bine si cand ti-e greu. Uneori si el obosit sa-ti faca fata se ascunde intre nori si asteapta o schimbare de la tine, dar e inutil. Tu ramai aceeasi, neincadrata in tipare, prea singura pentru a dori pe cineva si mult prea trista pentru a da dovada de optimism. El inca asteapta ca tu sa te schimb, fiind foarte sigur ca nu o vei face si zi de zi iti accepta si acest lucru nestiind chinul prin care treci. Nimeni nu stie ce iti apasa sufletul, ce regrete ai, cate calitati ai dori sa-ti fie atribuite si nimeni, dar absolut nimeni nu te cunoaste. Uneori nici tu nu te cunosti si ai vrea s-o faci, dar ti-e frica de ceea ce vei gasi acolo jos ratacit intr-un ungher de suflet care ti-a mai ramas.

2 thoughts on “Te-ai gandit?

  1. De multe ori linistea acorda ceea ce persoanele de langa noi nu pot…cum ai zis si tu “nimeni nu stie…..” si daca spui te judeca…

  2. Ai foarte mare dreptate si oricum la un anumit moment toti avem nevoie de liniste pe care nu o putem avea cu anumite persoane din jur🙂

Leave a Reply

