One tree hill

One three hill Asteptati o cronica de film pe care nu am sa v-o ofer. In schimb daca in ultima vreme ne iau cu asalt serialele de ce sa nu discut despre unul foarte bun: One three hill. Ajuns in Romania in 2003, deja ajuns la cel de-al 7-lea sezon inca este considerat un serial de succes. Un serial pe care il recomand tuturor celor care au uitat sa traiasca viata, celor care au ratat clipa, celor care au pierdut o persoana importanta sau de ce nu celor care au parte de o astfel de persoana.

Multe personaje, povesti intrigante, actiune, dragoste as putea spune ca e combinatia perfecta pentru ambele sexe. De ce am inceput sa ma uit la acest serial? Pentru ca imi era dor de anii de liceu, imi era dor sa ma simt importanta pentru cineva si sa fiu iubita. Cu fiecare episod stau si ma gandesc ca imi doresc altceva de la viata si ca timpul inca nu e pierdut. Nu stiu ce efect au asupra voastra filmele sau serialele, dar cu siguranta asupra mea au un deosebit impact. De mult nu am mai vazut un film bun, dar recent am vazut multe seriale bune. Totusi sa trecem la subiect. Serialul acesta se bazeaza pe viata unor liceeni si despre perioada de progres dupa terminarea acestuia. La baza se situeaza frumoasa blondina Peyton Sawer si Lucas Scott. O poveste de dragoste care incepe intre o fata cu un prieten si un baiat abandonat de un tata mult prea egoist. Al doilea personaj in jurul caruia se invarte actiunea e Brooke Davis o bruneta simpatica, cu gropite in obraji mereu pusa pe petreceri care undeva prin sezonul 6 se maturizeaza si ajunge un designer de succes. E frumos de urmarit in acest serial ascensiunea personajelor, maturizarea acestora, povestile tot mai complicate care te tin cu sufletul la gura. Nu stiu cat timp stau altii la pc, dar de cand am dat de acest serial ma apuca si 4 dimineata tot trecand in revista inca un episod fiind tot mai avida de a-l urmari tot mai mult. Hmm daca as face un calcul acum sunt la episodul 14 din sezonul 6. Un sezon are 24 de episoade iar primele 5 le-am vazut cred in primele doua saptamani dupa ce am facut rost de ele. Poate nu sunt obiectiva, poate sunt sensibila, sau poate debitez prostii dar e un serial care merita vazut, care va aduce zambetul pe buzele voastre sau de ce nu lacrimi in ochii mari si tristi. 🙂 Enjoy!

Leave a Reply

