Iarnaaaa

Nu stiu la ce va ganditi voi cand priviti aceasta imagine, dar cu siguranta eu ma gandesc la caldura de acasa de care nu am parte la munca. Ei bine sper ca voi reusi sa trec peste frigurile care ma cuprind tot mai mult in aceste zile.

Ei nu stiu cu ce va ocupati voi, dar eu tanjesc dupa o zi de stat in pat de dimineata pana seara sa ma uit la filme si sa pap chipsuri. Doamne cat mi-as dori in acest moment sa nu-mi mai simt degetele inghetate incercand sa tastez si eu ceva. De asemenea mi-as dori si o ciocolata calda ca sa fie tacamul complet. Evident nu voi avea parte de toate acestea acum pentru ca mai am de stat la munca destul de mult vreo 8 ore peste dce am stat deja. Eh si daca tot e vorba de impartasit dorinte vreau la partie sa ma dau cu sania si la patinoar sa o fac pe balerina. De asemenea alte dorinte neindeplinite vor fi si acestea pentru ca evident eu am de stat la munca si capac peste toate ma dau proiectele afara de pe birou, iar eu fac postari pe blog. Acestea fiind spuse va urez sa treceti cat mai usor peste sesiune๐Ÿ˜›

9 thoughts on “Iarnaaaa

Leave a Reply

