Langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii…

Pur si simplu nu stii sa înoti atât de repede pe cât pot eu sa zbor. pur si simplu nu vrei sa ma intelegi. Nu vrei sa constientizezi ce simt eu si ce e in sufletul meu. Fiecare joc de genul sunt al tau nu sunt al tau ma deprima si ma demoralizeaza.

going under

 

Ma ridici undeva sus si apoi imi dai drumul fara nici un suport. Ma arunci fara mila intr-un hau din care nu ma pot ridica singura. In loc sa-mi intinzi mana imi intinzi un deget insuficient de puternic pentru a ma putea ridica la suprafata. Mi-e dor iarasi de tine, de momente frumoase, de amintiri. Imi doresc sa te am cu totul, sa te simt langa mine, sa simt cum ma atingi. La fiecare cearta ceva se rupe. Dupa fiecare mesaj te indepartezi de mine. Fiecare lacrima care curge o face din cauza ta. Fiecare zi fara zambete e din cauza ta. Fiecare zi in care simt ca ma prabusesc e tot din cauza ta. Mi-ai modelat lumea dupa cum ti-ai dorit. Mi-ai dat atatea momente de fericire oarecum calculate sa nu fie prea multe si in egalitate stricta cu cele de tristete. Nici constiinta mea nu pare sa ma mai cunoasca. Privesc dezolata la o lume din care simt ca nu mai fac parte. Imi doresc sa revin la normal… Imi doresc sa revin la normal alaturi de tine. Imi doresc sa nu mai fie probleme. Imi doresc sa simt ca traiesc. Imi doresc sa ne contopim intr-o singura persoana. Imi doresc sa cresc alaturi de tine. Imi doresc sa-mi desfac petalele in ritmul meu si tu sa ma uzi. Cum bine zicea cineva inainte sa ma implic trup si suflet trebuia sa-mi amintesc ca langa cel mai inalt punct al fericirii se afla cea mai adanca prapastie a durerii. Si simti cum te curpinde noaptea…

Leave a Reply

