Ceva nici eu nu stiu ce :)

As putea sa tip sau sa strig sau pur si simplu sa ma gandesc.

kinda_sorta_crazy_about_you_by_musicangel071

As putea scrie dar pana termin de scris ma uda ploaia, as putea plange, dar as ramane fara lacrimi, as putea iubi, dar mi-as pierde sufletul. Si totusi ma intreb zi de zi cat de greu poate fi fara tine. Ma trezesc in aceeasi rutine si in aceeasi dependenta de tine. Imi doresc sa te am tot timpul aproape lucru care inainte nu se intampla. Imi dau seama ca pe zi ce trece ma implic tot mai mult si ma intreb daca e bine. Sufletul meu e alandala si simt ca mintea mea o ia razna.

 

Ma intreb daca si tu simti la fel. E ciudat cum scriu aici lucrurile astea fara sa le gandesc inainte. De fiecare data cand pleci e tot mai greu. Fiecare pas al tau spre usa ma deprima si imi distruge si ultima farama de suflet care mi-a ramas. Oare sau mai bine pfff nu stiu ce sa scriu. Imi simt sufletul golit de sentimente si mintea umpluta de imaginea ta. Imi amintesc ochii tai care imi zambesc mereu, imi amintesc mainile tale care se plimba pe obrajii mei, imi amintesc rasuflarea ta izbindu-se de buzele mele. Imi amintesc multe, dar toate raman la stadiul de amintiri. Ma intreb cat de mult iti lipsesc eu tie cand pleci de langa mine. Ma intreb ce faci cat nu esti langa mine. Sunt curioasa daca iti lipsesc cat imi lipsesti tu mie…

2 thoughts on “Ceva nici eu nu stiu ce :)

Leave a Reply

