Recomandare film sau mai bine zis esec cinematografic

Powder_Blue_1215627685_2008

Ei bine desi am fost limitata de timp am avut timp de un film. Ia uite ca fac si rime, probabil l-as face gelos si pe Eminescu, dar sa ne intoarcem la ideea de baza. Am urmarit acum cateva seri Powder Blue cu Jessica Biel in rol principal. Sincer? Am ramas profund dezamagita desi recunosc am asteptat luni bune sa apara filmul. In afara de o scena dintr-un club de noapte interesanta pentru coregrafie filmul nu a venit cu nimic special. O drama care nu te lasa nici sa plangi din cauza proastei ecranizari si nici nu te inveseleste pentru a nu-si depasi statutul de drama. Sincer filmul merita sa zic un 6/10 pentru scenele de dans si nimic mai mult. Dupa vizionarea acestuia mi-am dat seama ca am pierdut aiurea o ora jumatate din viata mea.

Enjoy!

Leave a Reply

