Marginalizare

1252062655IN2qPeR

Nu am ridicat aceasta problema pana in acest moment cand am simtit nevoia sa o fac.

Vorbind zilele trecute cu cineva nu dau nume mi-am dat seama ca in pofida faptului ca poate am probleme chiar sunt o persoana fericita. Dupa acea discutie a venit o intrebare daca cineva e mai trist ca mine cate persoane pot fi mai triste decat mine? Ei bine constat tot mai des ca lumea se afunda in probleme si multi se plafoneaza printr-o depresie severa. Totusi acest lucru chiar nu este normal. De ce sa nu te bucuri de o zi daca ti-o da cineva de acolo de sus si stai trist? Toti avem probleme, unii reusim sa trecem peste ele altii nu. E un lucru complicat sa poti zambi cand stii ca ai n facturi de platit sau te-ai certat cu o persoana importanta. Chiar si asa tristetea nu rezolva problemele. Nu rezolvam nimic stand mereu tristi. Poate ca aberez eu sau nu, dar chiar nu cred ca ar trebui sa fie persoane triste. De aceea constientizati ca nu traiti de 2 ori si nu aveti timp sa stati tristi. Vorba aia: traiti, iubiti, zambiti! Pana la urmatoarele aberatii va urez o zi buna si cat mai multe zambete acompaniate de domnul Soare :))

Leave a Reply

