Regrete si masti

Regrete sau nu cert este ca depasesc inca o etapa a vietii mele. O etapa in care m-am maturizat, am crescut, am zambit alaturi de tine si am fost mai mult decat fericita. Nu stiu daca ar trebui sa-mi para rau de ceva sau nu, nu stiu daca ar trebui sa sufar sau nu, nu stiu daca ar trebui sa zambesc sau sa plang.

Am ajuns intr-un stadiu in care nici nu pot zambi nici nu pot plange. Ceva nu a mers si a declansat un lant de evenimente nefericite. Zi dupa zi ma gandesc unde am gresit si unde am inceput sa ne indepartam unul de altul. Incerc sa-mi dau seama daca am cerut prea mult unul de la altul sau pur si simplu am cerut ceva. Ma trezesc in pragul diminetii aproape de tine si totusi te simt atat de departe. Esti in aceeasi camera si totusi nu schimbam doua cuvinte. Unde sunt zilele in care buna dimineata si poopicul ala dulce imi inseninau ziua? Presupun ca nu mai exista zilele alea si nu cele care vor veni nu vor fi la fel. Incerc incet incet sa-mi ascund sentimentele si ma inchid din nou in mine. Cert e ca nu e o actiune voluntara ci pur si simplu se intampla. Mi-e frica doar ca poate nu voi reusi sa trec peste, mi-e frica de perioada care va urma si sper sa nu-mi fie greu. Desi e greu de crezut cred ca e prima oara cand am iubit pe cineva din tot sufletul neconditionat. Imi pare rau ca tu nu vei mai fi, ca mesajul de buna dimineata nu va mai avea cine sa mi-l dea, ca nu voi zambi gandindu-ma ca cineva ma iubeste si ca voi sta trista gandindu-ma ca am pierdut unica persoana ce m-a iubit.

In definitiv asta suntem noi oamenii. Fiinte schimbatoare, uneori mofturoase alteori simple dar pana la urma urmei ramanem tot oameni cu un suflet sensibil ascuns uneori sub o masca implacabila de care nu poate trece nimeni. Sper doar sa fie o masca ce ma va avantaja. Sper cu desavarsire sa mai ramana o urma de umanitate in mine dupa aceasta experienta.

2 thoughts on “Regrete si masti

  1. Pot afirma k m-a impresionat articolul acesta. Scrii foarte frumos, si cuvintele tale ating o coarda sensibila in sufletul meu. Nu stiu ce poate fi mai important pentru un om decat persoana iubita, suntem fiinte emotionale si vom ramane asa pentru totdeauna; diferenta o face modul in care il apreciem pe cel de langa noi.

Leave a Reply

