Tigari si femei

una peste alta e doar fantezie. Enjoy! Va mai stresez pe voi pana ma inchid astia la nebuni :))

-Iar privesti sticla trist si nepasator.

-Ar trebui sa-mi pese?

-Ar trebui sa fii gol? Asta e ceea ce viata vrea de la tine?

-Chiat crezi ca ma mai intereseaza ce vor altii de la mine?

-Pai nu stiu.. Te mai intereseaza?

-Eu zic ca nu. Vezi tu tigarile astea arse pana la filtru?

-Da. Ce-i cu ele?

-Nu au vrut decat sa arda intre buzele mele, sa le simt in mine, sa le inspir fumul si apoi sa lase o urma in viata mea. Intelegi unde bat?

-Nu, dar ai putea sa-mi explici.

-De fiecare data cand am iubit pe cineva nu mi-am dorit decat ca persoana respectiva sa ma simta iubind-o, sa tanjeasca dupa mangaierile mele, dupa cuvintele mele, respiratia mea si prezenta mea. Nu doream decat sa fac persoana de langa mine sa se simta fericita si completa. Vezi tigara asta acum?

-Da…

-Arde, dorindu-mi buzele pe ea si totusi nu-mi pasa. O las sa se faca scrum, sa-si dea si ultimul fir de tutun care-l are asteptandu-ma s-o gust. Imi e indiferent daca mai ramane ceva din ea sau nu. Acum spune-mi tu: ma mai intereseaza de cei din jur sau nu?

-Nu stiu, dar gandeste-te la altceva. Intr-un anume fel o planta a fost culeasa pentru tine. Apoi uscata, rulata fin, ambalata frumos si daruita tie. Frunzele alea au crescut pentru tine, au fost cizelate si ti s-au daruit. Cele care nu-ti erau destinate ti-au lasat un gust amar si o tuse puternica. Asta nu inseamna ca sunt toate la fel.

-Tu ai fost cizelata pentru mine?

-Cine stie…

Leave a Reply

