Doar o conversatie

Un dialog mai realist sau mai fantastic cu fericirea. Daca veti citi tot ce se afla in aceasta categorie constientizati ca sunt scenarii nu intamplari reale🙂

-De ce esti aici?

-Ca sa iti pot da un zambet?

-Eu nu cred ca am nevoie, zambesc mereu!

-Cu buzele sau cu sufletul?

-Stii ceva? Eu am zis ca nu am nevoie.

-Nici macar in momentele in care astepti sa fie totul bine?

-Pai e bine intr-un anume fel, dar nu mereu poate fi perfect. Perfectiunea nu exista.

-Oh ba da! Cum sa nu existe? Perfectiunea si-o creeaza fiecare persoana in functie de ceea ce-i place si ce nu,

-Si mie ce imi place?

-Si ziceai ca nu ai nevoie de un zambet?

-Pai asa am considerat pana acum…

-De ce nu incerci sa fii cu adevarat fericita?

-Cum?

-Extrage ce e mai frumos din nimicurile vietii, spera, traieste, iubeste, zambeste si contruieste. Cel mai important e sa lasi mereu ceva in urma ta. Sa vezi ca ai existat, sa poata lumea spune: ea a fost aici. Nu fi doar o umbra, incearca sa iesi din anonimat.

-Nu e chiar cum spui tu, uneori chiar daca incerci sa faci ceva pur si simplu nu-ti iese. Degeaba te mai ridici daca oricum stii ca vei cadea. Pentru ce sa te ridici din moment ce esti constient ca totul va disparea in momentul in care tu vei cadea iar?

-Pai aici e o problema: ridica-te si incearca sa nu mai cazi. Evolueaza, depaseste-ti limitele, important e sa fii cel mai bun dintre cei mai buni. Nu e suficient sa incerci. Uneori trebuie sa ai vointa, sa vrei cu adevarat ceva anume. Tu crezi ca lumea e fericita? Tin sa te anunti ca unii au mai multe probleme decat ai tu si cu toate acestea nu renunta. Se ridica iar si iar in speranta ca va fi bine.

Morala: Orice ti s-ar intampla treci peste si mergi inainte. Sigur mai exista cineva intr-o situatie mai grava ca a ta care totusi lupta pentru ce vrea.

Leave a Reply

