10 fraze care il pun pe fuga!

Ei bine barbatii nu sunt foarte receptivi la ce spunem noi femeile sau cel putin o fac pe neinteresatii. Hai sa vedem totusi ce ii sperie.

1.Am renuntat la abonamentul revistei tale sportive! Mai bine “salvam” banii aceia pentru vacante.

2.Ce zici? Chestia asta ti se pare contagioasa sau nu?

3.Cred ca suntem gata sa avansam la o etapa mai putin “fizica” a relatiei noastre. Nu crezi?

4.Ai aceleasi tehnici de sarut ca si fratele tau! Ciudat, nu?

5.Nu prea vreau sa ne filmam in timp ce facem sex – am renuntat la acest obicei acum ceva timp.

6.Am doua vesti! Cea buna este ca spermatozoizii tai sunt vioi si rapizi ca niste minusculi titirezi.

7.Mi se intampla sa sufar de tulburari obsesivo-compulsive, dar numai cand un tip ma paraseste.

8.Stii cat ma bucur ca eu si mama ta am devenit atat de bune prietene?

9.Filmul acela nou cu Anne Hathaway are premiera vineri! Nu vrei sa rezervam si noi bilete?

10.Doar atat? Pai si eu ar trebui sa spun “mersi” pentru atata lucru?

Sursa: Cosmopolitan

Leave a Reply

