Recomandare film

Body of lies

Regizor – Ridley Scott

Actori – Leonardo DiCaprio, Russell Crowe

getimgphp

Dupa parerea mea filmul asta merita o nota 8.

Din plictiseala sau poate nu am dat peste aceasta productie aseara pe un torrent. Mai mult sau mai putin incantata de Leonardo DiCaprio am decis sa-l vizionez.

Mi-a placut ca totusi au fost reliefate nu doar aspecte negative ale vietii Orientului Mijlociu. O lume chiar deloc rea, o lume in care prietenia inca are importanta, o lume in care primesti un pahar de apa de la straini daca iti e sete, o lume in care atunci cand bati la o usa straina iti este acordat ajutorul.

Leonardo DiCaprio joaca in acest film rolul unui agent CIA aflat in subordinea unui sef care se preocupa prea putin de misiunile sale. Tura aceasta cei doi trebuie sa descopere un terorist Al-Qaeda care pregateste un atac asupra americii.

Sincer am ramas dezamagita de finalul prea brusc al acestui film si de rapiditatea succesiunii actiunilor. Cu toate acestea nu pot sa spun ca am pierdut 120 de min degeaba uitandu-ma la el.

Enjoy!

Leave a Reply

