Poezie de dragoste

Nu stiu daca este cea mai expresiva, cea mai profunda, cea mai perfecta, dar mie imi place enorm si Nichita Stanescu isi merita locul sau il lumea poetilor sensibili, care vad dincolo de aparente.

Nichita Stănescu

Emotie de toamnă

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva,
cu umbra unui copac sau mai bine cu umbra ta.

Mă tem ca n-am să te mai vad, uneori,
ca or să-mi creasca aripi ascutite pana la nori,
ca ai să te ascunzi intr-un ochi strain,
si el o să se-nchida cu o frunza de pelin.

Si-atunci mă apropii de pietre si tac,
iau cuvintele si le-nec în mare.
Suier luna si o rasar si o prefac
intr-o dragoste mare.

Leave a Reply

