Doar fii fericit asa cum esti!

E pentru prima oara in viata cand ma simt completa din toate punctele de vedere si mai sus de toate ma simt fericita.

N-as putea spune ca am tot ce imi doresc, dar am cam tot ce mi-am dorit si poate uneori primesc mai mult decat merit. Am ajuns la stadiul in care simt ca viata nu trece totusi pe langa mine, la stadiul in care zambesc din orice nimic, chiar si atunci cand vad cum ploua.

Nu simt spiritul sarbatorilor, dar nu e asta o problema. Mi-am dat seama ca viata ne rezerva multe bucurii pe parcursul ei, imi dau seama tot mai mult ca am pentru ce zambi, ca am pentru ce trai. E frumoasa viata si ar fi chiar pacat sa treaca pe langa mine si eu sa continui in aceeasi rutina. Nu stiu daca m-a tras de mana sa-mi spuna “trezeste-te”, dar ce e mai important e faptul ca m-am trezit. Reusesc sa fac in fiecare zi ceva nou, sa fiu mai buna, sa nu mai ma enervez sau sa ma cert din nimicuri. E greu de explicat ce pot simti. Multitudinea de trairi care isi fac loc la mine in suflet ma fac sa cred ca mereu se poate mai mult si mai bine.

Mi-as dori ca si altcineva sa poata simti aceeasi fericire pe care o am eu in momentul de fata. Poate nu am fost o fiinta perfecta, in mod sigur am facut multe greseli, sau am luat anumite decizii total nefavorabile pentru mine, dar simt ca totul a fost cu un scop. Dupa multa ploaie vine soarele si este o vorba: “oricat de greu ti-ar fi, fii sigur ca Dumnezeu a pus ceva bun deoparte si pentru tine.” Ei bine mi-am dar seama ca asa e! Dumnezeu nu o sa ne dea niciodata mai mult decat putem duce. Mereu va avea grija ca sa iasa soarele pana si pe cea mai intunecata straduta. Important e sa nu uitam sa traim, sa zambim, sa simtim. Toate sentimentele neexplorate de sufletul nostru asteapta sa le descoperim!

One thought on “Doar fii fericit asa cum esti!

Leave a Reply

