Doar cere-mi mie…

… o poveste care reflecta anumite probleme dintr-o relatie. o poveste care poate fi valabila pentru oricine sau pentru nimeni.

Ca de obicei stateau in pat si se uitau la un film prost fumand o tigara. El doar se ridica, se imbraca subit si iesi pe usa. Pff se gandi ea, iar s-a dus la altele. Se simtea din nou ca in zilele alea cand nu putea respira in absenta lui, cand nu stia sa zambeasca fara el, cand nu putea face nimic daca nu-l simtea aproape. Se foia dintr-o parte in alta prin camera si astepta sa revina. Ba o cafea, ba o tigara sau poate prea multe ganduri adunate intr-o inima supusa la prea multa nepasare. Trecea o ora, doua, trei si el nu mai aparea. Intr-un final se auzisera cheile in usa. Intra el, se duse direct in dush si apoi in pat. Fara nici un cuvant, fara absolut nimic. Rezemata de perete, cu aceeasi ochi rosii se intreba cu ce-i gresise de i se intampla ei asa ceva. Nu avea chef de cearta, dar totusi dorea sa vorbeasca cu el.

-Cu ce ti-am gresit eu tie?

-Poftim?

-Nu ca poftim! Spune-mi cu ce ti-am gresit!

-Cu nimic de ce?

-E ceva ce nu iti dau si iti lipseste? Fac eu ceva gresit?

-De ce pui asa problema? Simteam doar nevoia de o plimbare…

-3 zile din 7 simti nevoia de plimbari nocturne prin frig? as vrea sa nu te mai intorci cu spatele, sa nu mai inchizi usa in urma ta, sa ma poti privi noaptea cand dormi, sa ma iei in brate, sa simt ca ma iubesti.

-Ce te face sa crezi ca nu te iubesc? In definitiv tot la tine ma intorc.

-Tot la mine te intorci? Asta ar trebui sa ma faca fericita? Ei bine nu ma face. Cand ai o problema nu te duci la ea sa ii spui, cand te simti trist la mine vii sa te tin in brate, cand ai parte de o fericire mie imi zici atunci de ce si ea? Nu crezi ca suntem prea multi in acest tablou? Eu as zice ca e timpul sa alegi una.

-Ai putea sa ierti tot ce ti-am facut? Timpul pierdut alaturi de mine degeaba, atata rau, momentele in care nu am fost langa tine?

-As putea ierta doar pentru ca te iubesc, dar tu ai fi in stare sa-mi ceri mie ce vrei si sa nu mergi in alte parti?

-Cred ca da.

-Atunci nu mai e nimic de zis, doar ia-ma-n brate cum o faceai inainte.

Morala: Cand aveti nevoie de ceva cereti la persoana de langa voi, in mod cert nu va zice nu si nu va va refuza. Poate e scris cam prost scenariul de mai sus, dar eu zic ca reflecta in totalitate situatiile din ziua de azi. Nu merita sa strici ce ai deja pentru o iluzie. Va fi bine o zi, doua, mai multe si in final veti constientiza ca era mai bun ce aveati inainte. Probleme se rezolva discutandu-le nu fugind de ele.

One thought on “Doar cere-mi mie…

  1. Cateodata oricat de mult ai oferii nu e deajuns pt celalalt.Nu e nici vina lui nici a ta. Asa cum unele persoane ne plac , altele nu , asa si ceea ce ne dorim poate fi foarte diferit. Inima inseala si ea, mintea judeca stramb de multe ori, doar inima si mintea contopite se apropie de adevar. Nu trebuie sa cautam fericirea cu orice pret. Fericirea presupune de multe ori infranarea unor placeri . O relatie in 2 e un tango , in care amandoi trebuie sa danseze pt a ramane impreuna. Unul nu e de ajuns…..

Leave a Reply

