Imi place

Da imi plac multe lucruri si sincer… Nu stiu cum faci, dar mai mereu reusesti sa-mi aduci zambetul pe buze. Imi place cand te enervezi ca zic vreo prostie, imi place cum razi cu mine din nimicuri, imi place cand sufar la tine si reusesti sa ma enervezi, imi place ca stii sa ma impaci. Pff imi place tot si mai ales diminetile in care iti zic sa ma trezesti si ma suni din jumatate in jumatate de ora pentru a ma ridica din pat. Imi plac lucrurile astea la tine si imi mai place ca nu reusesc sa te enervez. Orice ti-as spune eu tu te tii tare si nu-mi dai satisfactia de a-mi vedea scopul atins. Pentru toate lucrurile care imi plac la tine, pentru ca existi, pentru ca ma faci sa zambesc, pentru ca dai culoare si lumina zilelor mohorate pentru toate aceste lucruri tin la tine tot mai mult.

One thought on “Imi place

Leave a Reply

