A doua zi fara tine

Nu pot sa zic nimic, nu mai am cuvinte sa-ti vorbesc, sentimente sa te urasc, glas sa te strig, putere sa te caut.

Se pare ca somnul nu rezolva toate problemele. E a doua zi fara tine. Da intr-adevar nu mai pot dormi bine… mi-ai luat si somnul cu tine, dar ce-ti pasa tie? Tu pui capul pe perna, o simti moale si adormi in urmatoarele 10 minute. Tot ce am putut face a fost sa stau in pat si sa privesc tavanul. Mai mutam privirea spre geam cand eram prea extenuata psihic. Nu prea sunt in stare sa mai fac nimic, doar scriu si scriu si ma gandesc la tine. Nu pot sa mi te scot din minte. Ma intreb daca si cu tine e la fel… Probabil ca nu. Am fost doar o alta persoana care ti-a colorat viata.¬† Nu-ti mai simt prezenta. Stii inainte chiar daca nu erai langa mine simteam ca cineva¬† se gandeste cum ma simt eu. Acum nimic. Am nevoie de tine pentru ca te iubesc. Am nevoie de tine cum vantul are nevoie de nori, cum ploile au nevoie de apa, cum rasaritul are nevoie de lumina, cum un om are nevoie de aer.

Ma simteam facand primii pasi in prima ninsoare. Exact asa m-ai facut sa ma simt. Calcam cu grija peste orice cuvant care mi-l spuneai, il analizam si apoi vorbeam si eu. Mereu mi-ai zis sa ma port cu tine cum o faceam cu ceilalti, dar nu puteam. Aciditatea si reticenta mea… nu aveam de gand sa ti le aplic tie. Tu erai doar bebelul meu mic si mumos de care aveam grija sa fie bine, de care aveam grija sa zambeasca, la care tineam mai mult decat la mine. Da, mai mult decat la mine.

Nu pot zice altceva decat ca vreau la tine, te ador, te iubesc si esti totul pentru mine. Nu pot sa zic nimic, nu mai am cuvinte sa-ti vorbesc, sentimente sa te urasc, glas sa te strig, putere sa te caut. Mai am in cap doar ecoul care se izbeste de mintea mea goala. Doar un ecou … da asa sunt sentimentele tale pentru mine acum, un ecou prea slab pentru a-l putea auzi.

ecoul meu e unul singur: te vreau inapoi! am nevoie de tine pentru ca te iubesc.

One thought on “A doua zi fara tine

  1. Si Drama in Mintea ta Confuza…Si Drama Pe Buzele Tale Care Mai Vor….Si Drama Pentru Ip`ul MEu de Aol pe care banuiesc ca o sa`l Vezi….Si Totusi Drama.
    Drama ca ce Souhad?
    Hmmm….tin minte un apel in Noapte:)) Si Mai Tin Minte…Un Umi bland….nu mai chiraii dupa Cainii Vagabonzi…..Mergi Inainte cum te-am Indrumat…Fi Stana si Capu Sus…lasa Muritorii sa Admire!
    N`am fost in Iasi,desi Poeta ma tot Asteapta…Dar Intr-o Zi….As Fi Curios Sa TE Vad:)
    Sa NE-auzim atunci…si lasa Plansul…Traieste…Si Nu le Lasa Nimic.
    Si tot Oltenia`i Dulce pe Buzele mele:)

Leave a Reply

