Pentru tine

Tu

Paremi-se ca tura asta am dat-o in bara rau de tot. O zi care incepuse cum nu se poate mai bine si care s-a sfarsit plina de … nimic. Ti-am recunoscut ca am mintit, dar a fost o minciuna nevinovata, n-am vrut si s-a intamplat. Am tot amanat o zi, doua, trei, o luna, mai multe luni si am simtit nevoia sa-ti spun. Poate a fost o greseala, dar e mai bine sa ma cunosti asa cum sunt eu decat sa traiesti o minciuna. Sa-ti imaginezi o persoana care nu e cum crezi tu. Cand iti doresti foarte mult ceva iti imaginezi ca acel “ceva” e asa cum ai sperat tu.

Te simt departe de mine, iti simt lipsa, imi lipsesc cuvintele tale, vocea ta, rasul tau, si imi lipsesti…tu cu tot ceea ce implici. Da, pare ciudat, era atat de bine, dar doar era. S-a terminat si de data asta ca de fiecare data de altfel, doar ca a ramas o data cu tine si o urma mai profunda in sufletul meu. Poate o sa-mi treaca, poate ca nu, dar asta prea putin conteaza. Sper sa poti trece peste, sper ca nu voi lasa peste tine aceeasi urma care ai lasat-o tu. Sper sa fii bine.

Zi de zi ti-am auzit vocea, zi de zi te-am simtit aproape, ti-am auzit rasul, dar s-a finalizat. Era logic. Toate lucrurile bune tin putin. De ce ar fi fost altfel cu tine. Daca uneori ma faceai sa zambesc, acum nu mai are cine. Intr-un fel e mai bine. Pentru ce sa zambesc sa devin vulnerabila?

Mda… ma mint pe mine aici. Inca mai simt, inca te vreau si sentimentele mele inca sunt la fel. As parasi lumea asta daca te-ar face sa te simti mai bine. As da timpul inapoi daca as putea. As face sa fie altfel. Totusi clepsidra nu-mi da voie. Praful nu se mai ridica inapoi. E picat, si asteapta sa se termine. Zi de zi si clipa de clipa curge intr-una asteptand sa se termine. E si el obosit probabil de gandurile mele, de tristetile mele poate chiar si de mintea mea bolnava.

Am sa intru in lumea aia care uita sa zambeasca, uita sa se bucure, uita frumusetile vietii, uita tot ce e mai bun si se pierde in banal. Acum la ce sa ma mai chinui? Pentru ceva care nu mai e? Am avut, am pierdut asta e. Poate nu meritam ceea ce aveam si s-a razgandit cineva de sus si a hotarat sa ma priveze de tine.

Nu mai am aripi. Pentru ce am facut m-a izbit inapoi pe pamant. O voce in mintea mea in sopeste “asa-ti trebuie daca minti”. Of cat de rau imi pare ca am facut-o…. Dar nu mai am ce face. Raul e bine facut. Am ajuns la capat si am obosit. Nu mai am idei, nu mai am cuvinte, nu mai am nimic.. nici macar pe tine care in urma cu cateva ore imi zambeai.

E totul alb-negru. Oare asa e in mintea mea? Sau asa devine tot dupa ce pierzi ceva? Hmm pana si culorile fug de mine. Mi-e frica sa ma uit in oglinda… daca nici reflexia nu va fi acolo? Of ma simt obosita, adormita, aruncata intr-un cosmar din care ma trezesc uneori pentru cateva fractiuni de secunda. Da, momentele frumoase tin prea putin. Tu ai fost ceva frumos care a tinut mai putin decat au tinut alte lucruri frumoase.

M-ai facut sa simt ce n-am simtit niciodata, m-ai facut sa plang, sa rad, sa zambesc, sa ma prabusesc, sa ma ridic cand mi-a fost greu, sa simt ca pot mai mult, sa simt ca sunt incapabila, sa simt ca sunt frumoasa, sa simt ca sunt urata, sa simt ca traiesc, sau sa simt ca doar exist.

O data cu tine ia sfarsit si ultimul lucru bun care l-am avut in viata asta. Nu mai am nevoie de altele. Ai fost suficient tu…

2 thoughts on “Pentru tine

  1. Exista ceva pt care se merita sa treci peste orice greutate, sa speri,sa continui , sa iti dai toata silinta,e ceva ff pretios, dar pe care inca din pacate nu ai reusit sa il constientizezi : … TU!

    Daca esti un post de radio si emiti duar muzica, te vor asculta tot felul de oameni, diferite tipuri, insa toti cei care rezoneaza la ceea ce tranzmiti tu te reprezinta.Toti emitem si receptionam niste unde , care ca si cele de radio, nu se vad, insa sunt acolo.Unii stiu sa asculte altii prefera sa tina inchis radioul.Cand ai sa emiti si alte sentimente, cand o sa te fi acceptat pe tine, cand o sa renunti la frica, la rautate , cei ce vor rezona cu tine o sa te faca fericita.Nu amintirile, nu visele, ci prezentul te va implini.
    Accepta trecutul, si traieste prezentul. Orice persoana care tea facut fericita, la un moment dat nu a existat in viata ta abia apoi a aparut ca un soare.De ce crezi ca ceva mai maret nu poate inca sa apara in viata ta?!Sau mai bine zis de ce nu lasi viitorul sa vina spre tine, de ce stai cu spatele la el?Poti ajunge si cu spatele in multe locuri, e mai comod totusi sa mergi cu fata….

Leave a Reply

