doar sentimente

1205817174ar1whad Ei bine azi mai mult ca niciodata trebuie sa mentionez ca ma simt cea mai fericita persoana de pe acest pamant. Prezenta lui imi incanta ochii, vocea lui auzul, parfumul lui mirosul, pielea lui degetele si existenta lui viata.

O persoana care dimineata in zori stie sa ma faca sa zambesc chiar daca fata mea era la perete in momentul trezirii, o persoana care la orice ora stie sa ma calmeze, o persoana in care am incredere oarba si pe care o iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine.

Vreau sa-i simt parfumul, sa-i conturez imaginea in minte ca sa ramana acolo pentru totdeauna. Daca inainte ma simteam goala acum sunt completa. Existenta mea capata un sens alaturi de el si zi de zi zambetul meu e tot mai larg. Senzatia aia de bine o am mereu si nu ma pot abtine sa nu zambesc la oamenii care trec pe strada cu capul in jos plini de grijile zilnice. Simt nevoia sa strig ca-l ador si ca ma face fericita prin simplul fapt ca exista.

Poate nu e perfect, poate nici nu se chinuie sa fie, poate are multe defecte, dar cu toate astea stie sa ma faca fericita si nici macat atunci cand e suparat nu uita de mine. Nici macar cand are o problema nu uita ca e posibil sa fiu si eu trista, nu uita niciodata ca trebuie sa fiu fericita. Nici eu nu uit de el. Tind sa cred ca-i colorez viata si mi-as dori sa fie asa cum gandesc eu.

Mi-as dori sa fie totul bine cu fiecare apus de soare care trece si mi-as dori ca tot ce inseamna un “noi” sa prinda un contur puternic care sa nu-l stearga ploaia.

Intr-o anumita masura toti ar trebui sa fim fericiti si sa stim sa ne bucuram de viata. Toti ar trebui sa avem timp sa privim cum fug norii pe cer sau sa simtim cat de calda e mana celui de langa noi. Ar trebui bine zis… dar de multe ori nu o facem din prea multa graba si superficialitate. De multe ori uitam de frumosul banal pentru etalarea unui lux care nu ne satisface cu nimic sufletul.

Desi tin sa cred ca inainte de a aparea el eram atenta la tot ce inseamna frumos sau cel putin asa vreau eu sa cred acum chiar simt ca o fac si ca prezenta lui ma ajuta sa fiu eu. Ma redescopar zi de zi si imi dau seama de ce sunt capabila sa ofer.

Leave a Reply

