Copilarie tarzie

De ce oare ma simt ca un copil in preajma ta? Zi de zi tot mai mult simt ca-mi pierd maturitatea langa tine, grijile pentru problemele zilnice dispar si tu ma faci sa ma simt ca un copil. Momentele in care-mi spui bebe, momentele in care-mi esti aproape cand am o problema, momentele in care imi alini sufletul si il faci sa se simta centrul universului tau. In toate aceste clipe ma simt ca un copil protejat care te iubeste pentru orice nimic care i-l oferi. Aceste momente in care-mi esti alaturi si ma sustii in orice prostioara care o fac, momente in care razi alaturi de mine la o gluma care mai mult ca sigur e seaca pentru tine, momente in care stii sa ma faci sa fiu eu. Cine oare in afara de tine ma mai face sa ma simt atat de bine? Cine oare intelege starile mele proaste fara a ma critica? Cine in afara de tine imi poate aduce zambetul in zorii diminetii sau ma adoarme tarziu in noape cu acelasi zambet pe buze? Momente frumoase nu sunt putine, momente in care-mi spui ca ma adori ma coplesesc si ma fac sa ma simt cea mai iubita fiinta din univers. Ceea ce faci tu din mine chiar si cand esti absent nu se poate explica. Fericirea care mi-o aduci in suflet si pe care chipul o exprima e inegalabila. Partea ta de suflet care mi-o oferi mie valoreaza mai mult decat orice mi-ar putea oferi viata.

Leave a Reply

