S-a spart oglinda

Din nou s-a spart oglinda Mii si mii de bucati de sticla pe care le privesc. Mii si mii de bucati de sticla care reflecta altceva: o amintire, un vis, un zambet, soarele, un nor sau doar o floare ofilita. Fiecare bucata de sticla are o amintire, dar acum sunt mii. cum recuperez amintirile? mai incerc sa le recuperez sau le sterg pe toate din mintea mea? incerc sa te caut printre sticle cu lacrimi care fortat incearca sa curga sau te uit si pe tine? sterg tot sau incerc sa-mi amintesc?

O viata intreaga adunam amintiri, poze, scrisori si alte lucruri care ne leaga de trecut. Cu toate astea bucatile mele de sticla nu mai sunt, amintirile s-au spart si s-au amestecat voit intr-un nor imens de sticla. totul in jur e confuz, ceata totala. mainile cauta prin sticla ceva.. ce anume? nici ele nu stiu. involuntar de mine se adancesc tot mai mult in bucatile sfarmate, se taie, dar nu renunta. da asa cum m-a invatat cineva: nu renunta orice ar fi daca ai un scop in ceea ce faci. dar stau si ma intreb care e scopul meu… care amintire imi lipseste? toate, dar pe care o vreau inapoi?

vreau amintirea ta! momentele in care ma plimbam cu tine pe aleea cu castani din parc, priveam soarele, radeam de copii, mangaiam un caine care se uita cu ochi tristi la noi si dadeam un ban la o babuta care statea cu capul plecat langa gard.

sincer? nu vor mai fi momentele alea, dar vreau amintirea lor.

acum e doar o alta etapa a vietii mele, o etapa in care cresc si ma maturizez. da, acum la 20 de ani ma maturizez invatand sa scot copilul din mine la iveala cand simt nevoia. acum imi dau seama ca unii sunt mult prea copii la maturitate si altii mult prea maturi la copilarie?

de ce-si complica omul existenta cu probleme? de ce nu le evita? cum e sa te rogi la Dumnezeu pentru o alta zi de viata sau pentru o alta sansa de la viata? cum e sa vezi totusi ca ai probleme si nu poti scapa de ele?

e doar o alta zi care vine, alte probleme si alte bucati ce se desprind din suflet. o alta zi care ia cu ea amintiri placute. o alta zi care desprinde din mine momente de care vag imi amintesc. o alta zi pe care nu o pot opri si care va aduce cu ea multe altele.

Leave a Reply

