E cerul gri…

E cerul gri… Si suparat. lipseste o parte din el cum lipseste o parte din mine. Isi asteapta soarele, sa-l incalzeasca, sa-i imbratiseze norii, sa-i dea cadou un curcubeu, sa-l sarute pana-n noapte, si el la randul lui sa-l faca sa straluceasca pentru el.

eu cred ca soarele defapt straluceste pentru cer. rasare dimineata si il pupa dupa o noapte lunga fara el, il imbratiseaza cu razele lui in semn de recunostinta si-l iubeste cu o oarecare caldura. dar azi e trist cerul precum sufletul meu, nu a rasarit soarele, simte nevoia caldurii si lipsa imbratisarilor.

e dupa amiaza si iti simt si eu lipsa, ma simt singura si incompleta si ca o oarba pe lumina incerc sa te caut, dar tot ce pot simti sunt stropii de ploaie care se izbesc de mine. furiosi nu-mi dau voie sa te gasesc, sa-ti fiu aproape si sa te incalzesc. te tin doar pentru ei si nu ma lasa sa fac nimic. ma simt incapabila sa te ajut sa scapi de frigul care ei ti-l ofera. asculta-mi chemarea, simte-mi parfumul si indreapta-te catre mine.

parfumul? care parfum… si pe asta mi l-au luat. incearca sa ma cunosti, sa te pui in locul meu si sa ma gasesti. aprinde-ti imaginatia, incalzeste-te desi nu te lasa si te biciuiesc cu raceala lor, fa-le in ciuda si cauta-ma pe mine. arate-le ca poti si eu voi face la fel. ne putem intalni la mijlocul drumului, in intuneric, sa le aratam ca nici macar obscuritatea nu ne sta impotriva. iubeste-ma indiferent de ce ne sta impotriva si voi face la fel, fii Tu si restul pentru mine si voi fi la fel pentru tine. fa parte din mine si voi face parte din tine.

Leave a Reply

