emotii

Ma aflu in fata unei pagini albe simtind nevoia de a scrie De a scrie ceva despre mine sau despre voi. Asta incerc sa ma lamuresc. E doar setea de a scrie.

E o noapte adanca si e foarte frig. Nici urma de stea pe cer. Cam trist cerul.. oare ii lipseste perechea, se simte singur? Nush. Oare cerul are o pereche a lui? Ciudat, dar ar trebui ca fiecare fiinta si lucru sa aiba o pereche. Un barbat are o femeie, o femeie un barbat, ying pe yang, soarele luna, cerul? cred ca pe stele. oare pe stele? oare cum se simte cerul cand mai cade cate o stea? plange? se rupe ceva din el? par aberatii, dar acuma stand si gandindu-ma e ciudat. uneori as vrea sa simt ce simt alti oameni sau lucruri.

Cum e sa fii o planta si sa te smulga cineva din radacina, sau soare si sa trebuiasca sa apui, sau nor si sa te evapori?

Ma gandesc asa uneori daca ma reprezinta ceea ce sunt. Mi-as fi dorit tare mult sa fiu hmm un pinguin. Serios acuma, cand eram mai mica imi doream sa devin un pinguin si cineva mi-a spus ca pinguinii sunt miliardari care nu isi arata bogatia purtand mereu acelasi tip de costum scump.

Intr-o alta etapa a vietii mi-as fi dorit sa fiu fluture si mi-a spus cineva ca fluturii nu traiesc mult. Ma gandeam asa ca 10 zile din viata de fluture fac mai mult decat 100 din viata de om. Sa te contopesti cu florile, sa dai din aripi sa cunosti alti fluturi, sa fii suparat ca nu esti albastru sau vesel ca nu esti roz.

DECI DEBITEZ PROSTII! nu asta vroiam sa scriu. de ce am scris asta? nu stiu simplu! asa mi-a venit. as fi putut scrie de flori, sau o poezie sau mai simplu as fi putut sa nu scriu deloc. totusi am scris dar de ce?

One thought on “emotii

Leave a Reply

