Pana la capat, dar in felul meu!

                                                 Sunt perfecta in imperfectiunea mea!

Cred ca incepe sa-mi placa de mine tot mai mult. Si probabil va intrebati de ce acest sentiment. Nu ca nu as avea prezenta in mine o mica doza de narcissism, dar azi o am ceva mai mult ca ieri. Azi pot sa zic ceva de genul: a fost o zi ok. Pe alocuri stresanta, dar peste toate o zi ok. O zi in care m-am privit in oglinda am zambit si m-am gandit prima oara dupa ceva vreme doar la mine si la ce merit. Si contrar a ce ma asteptam mi-am dat seama ca merit suficient de multe sau mult. Nu pentru ca as fi extraordinara sau exceptionala ci pentru ca pur si simplu merit. Cu toate astea nu am sa cer nimic pentru ca nu am de ce. Momentan sunt multumita de viata mea.

Imi place ca inca sunt naiva, ca uneori iau decizii proaste desi initial mi-as dori sa fac contrariul. Ma iubesc pentru ca stiu sa fiu si singura si sa ma simt bine. Pentru ca nu am nevoie de un barbat sa ma faca sa ma simt apreciata ca femeie. Imi place sa cred ca stiu cand sa renunt si cand sa o iau de la capat. Ca am persoane care au reusit sa ma cunoasca desi sunt un caracter dificil. Sunt persoane care inca ma iubesc desi nu le-am aratat niciodata ca ar insemna ceva pentru mine sau daca le-am aratat cu siguranta la un moment dat am dat cu bata in balta.

Imi place ca am zile cand intorc priviri pe strada, dar ca stiu sa fiu si comuna. Nu de alta, dar nu mi-as dori sa obosesc de la atata atentie.

A venit timpul sa zic welcome back social life, sa reincep sa ies din nou, sa am cu mult mai multa grija de mine fata de cat aveam si sa-mi ridic standardele. Stii cum e cu femeia? Cu cat mai trece peste o relatie mai ridica steagul inca o data si de fiecare data tot mai sus. Asa ca am decis eu ca urmatoarea persoana ar face bine sa fie al naibii de buna daca isi doreste implicare.

Imi place de mine pentru zambetul larg care-l afisez si in momente cronice, imi place ca stiu sa fiu femeie, ca stiu ce vreau, ca sunt perseverenta, ca oricat de greu mi-ar fi continui sa merg inainte, ca nu uit de mine cand am o stare proasta, ca ma rasfat chiar si in momentele in care nu-mi permit, ca ma maturizez tot mai mult, ca am magnet la barbati si lista ar putea continua.

Ma iubesc pentru ca stiu cum sa trezesc interesul altor persoane, pentru ca nu-mi las interesul trezit de oricine. Pentru ca in pofida situatiilor grele ma ridic foarte usor. Doamne am un optimism incurabil. Ma iubesc pentru ca ofer tot fara a astepta nimic in schimb, pentru ca traiesc fiecare moment din toata inima indiferent daca plang sau rad, sufar sau sunt bucuroasa. Multi ati zice ca astea sunt lucruri banale, dar asta inseamna sa-ti asumi riscuri. Asta inseamna sa te arunci cu capul inainte intr-o cariera care iti place, dar nu stii daca vei reusi sa o practici, sa te implici intr-o relatie fara a sti daca va functiona, sa oferi tot si sa vezi ca nu primesti mai nimic, sa fii capabila sa plangi si sa te gandesti in mod optimist ca si plansul trebuie sa faca parte din viata ta ca s-o gandesti mai profund, sa razi si sa nu ai motiv. Nu e usor sa privesti partea plina a paharului. As spune ca e chiar greu, dar merita.

De ce sa nu vezi mereu partea buna chiar si a lucrurilor care poate nu au o parte buna. De ce sa nu traiesti fiecare moment din toata fiinta ta si sa nu inveti sa te bucuri si de lucrurile pe care le-ai pierdut.

Ma iubesc pentru ca sunt femeie si simt mai mult ca un barbat. Ma iubesc pentru ca stiu sa iubesc si sa sufar si pentru ca stiu sa depasesc orice moment greu din viata mea. Ma iubesc pentru ca stiu sa ma pun in evidenta, pentru ca am simtul umorului, pentru ca am prieteni care tin la mine, pentru ca am persoane care ma suna sa le dau un sfat si ma bucur pentru ca exist.

Ma bucur ca am devenit persoana care sunt de-a lungul anilor, ca m-am cizelat, ca din putinele relatii care le-am avut am invatat lucruri utile, ca uneori am facut compromisuri, ca am stiut sa ma las modelata atunci cand trebuia si ca am putut sa ma schimb in bine atunci cand nu eram tocmai cum trebuia sa fiu.

Leave a Reply

